Descriere funcţională > Căutare > Criterii
Opţiunea permite căutarea unuia sau a mai multor documente deja înregistratei.
·Documente ·toate - toate documentele înregistrate; ·documente din oficiu intern - documentele care sunt din oficiu intern; ·documente din oficiu extern - documentele care sunt din oficiu extern; ·celelalte - documentele simple, care nu sunt din oficiu intern și nici din oficiu extern. ; ·Nr. înregistrare - al documentului ; ·Luna - se va alege din listă luna în care a fost înregistrat documentul; ·Din data - data de început; ·Până în data - data de sfârşit; ·Solicitant - numele persoanei sau denumirea firmei; nu este necesară introducerea numelui întreg. ·CNP/CUI - al solicitantului ·Adresa, nr. - pentru solicitantul principal, adresa persoanei sau firmei pe care a fost înregistrat documentul; nu este necesară introducerea adresei complete; ·Nr. extern - al documentului. ·Data act ext. ·Departament - se alege din listă. ·Tip act/Problema - se alege din listă. ·Dosar juridic numar ·Dosar juridic data ·Observaţii/Răspuns ·Adresant - datele adresantului. ·An - se alege din listă anul în care a fost înregistrat documentul. ·Utilizator pe la care a trecut documentul - se alege din listă. ·Departament pe la care a trecut documentul - se alege din listă departamentul unde se poate bifa si supdepartamentele lui. ·Căutare avansată documentul contine (Cuprins) - se introduc unul sau mai multe cuvinte din conținutul cuprinsului documentului. Dacă în modulul de administrare configurare CID este pusă bifa "33. Ocerizare pagini scanate" atunci textul introdus se va căuta în conținutul text al documentului scanat. ·Documentul contine (Cuprins) ·Nr. ePetitie - numărul petiției. Nu este obligatorie introducerea tuturor informaţiilor iar un anume câmp poate fi completat parţial. Căutarea se face după toate criteriile selectate. Diacriticele românești, standard sau legacy sunt filtrate în textul de căutare. Căutarea începe la apasărea tastei ENTER sau cu clic pe butonul Caută. |