Suport tehnic
Prin achiziţia şi utilizarea aplicaţiilor produse sub brandul Indeco Soft, dumneavoastră aţi stabilit premisele unei activităţi coerente, în spiritul legislaţiei în vigoare şi în respect faţă de contribuabilii, partenerii şi clienţii dumneavoastră. Pentru ca această colaborare să se transforme într-un parteneriat strategic, de lungă durată, cu beneficii palpabile pentru organizaţia dumneavoatră, Indeco Soft vă oferă un pachet de servicii complex de suport şi mentenanţa post implementare: ·Actualizarea pachetelor informatice cu modificările legislative ·Suport în analiza, planificarea şi executarea modificărilor la cerere ·Actualizarea documentaţiei pentru administrarea şi exploatarea aplicaţiilor ·Operaţii de intreţinere, optimizare, validare şi corectare a bazelor de date ·Sesiuni de instruiri periodice pentru facilităţile nou apărute în aplicaţii sau pentru utilizatorii mai puţin familiarizaţi cu aplicaţiile ·Backup zilnic automat al bazelor de date; în caz de avarie se garantează recuperarea datelor în proporţie de 100% la nivelul ultimului backup disponibil ·Consultanţa pentru optimizarea serverelor fizice utilizate de aplicaţiile Indeco Soft ·Consultanţa asupra problemelor specifice de bussiness care pot sa apară, cu soluţii complexe pentru optimizarea activităţilor dumneavoastră şi a interacţiunilor cu terţe persoane Indeco Soft oferă clienţilor săi un sistem de Customer Help Desk, axat pe 4 componente : ·Telefonic, la centrul de suport tehnic al Indeco localizat la sediul central – Baia Mare – minim 8 ore/zi ·On – Site, la sediul beneficiarului, asistenţa efectuată de personalul tehnic al Indeco Soft, localizat atât la nivelul beneficiarului, cât şi în sediul central al Indeco – minim 8 ore/zi ·Live Help, prin soluţia CERC – Centru Electronic de Relaţii cu Clienţii ·Electronic, via email, instant messaging - 24ore/24, 7zile/7
|