Descriere funcţională > Documente în lucru > Detaliu document
Această pagină conţine toate detaliile documentului ales şi se afişează din pagina cu documente în lucru sau din Afiseaza registru, prin clic pe Deschide. În cazul în care documentul provine din aplicaţia ePetiţii va apare mesajul: Atentie document din ePetitii, textul introdus la rubrica raspuns va fi expediat prin e-mail solicitantului ·Nr. Registru - numărul de înregistrare al documentului, ·Data înregistrării documentului ·Număr extern numărul dat de firma emitentă, ·Solicitant - solicitantul principal, persoana sau firma, și eventualii solicitanti secundari. ·CNP/CUI - CNP-ul sau CUI-ul persoanei sau firmei care a făcut înregistrarea ·Adresa - adresa persoanei sau firmei care a depus documentul, ·Telefon/E-mail - daca sunt completate , ·Adresa amplasament - adresa unde este executată lucrarea, dacă cerera va fi adaugată din "Adauga cereri urbanism" exista posibilitatea sa fie mai multe adrese inclusiv UAT, ·Informatii urbanism - apare doar dacă tipul documentului are cod registru specific direcţiei urbanism, ·Departament - numele departamentului aşa cum era la data documentului ·Tip act/Problema - tipul documentului ·Cuprins act - cuprinsul documentului, ·Mapa - specificata la Adauga document. Apare doar dacă in administrare este bifată opțiunea 34.Gruparea documentelor in mape ·CNP-CUI pentru regiuni din impozite: care a fost completat la adauga document ·Observaţii, ·Ter. rezolvare - numărul de zile în care actul trebuie rezolvat / data când expiră termenul de rezolvare; ·Termen impus - dacă este completat ·Acte necesare, ·Număr file, ·Persoană curentă - utilizatorul la care se află documentul. ·Pers. operare/răspuns - utilizatorul care a operat documentul, ·Data operării/răspuns, ·Mod rezolvare: ·Obs.: ·Data expedierii, ·Adresant - numele celui la care a fost expediat documentul. ·Tip Exp - modul de expediere - direct, poştă, fax, mail etc. ·User exp.: cine a expediat ·Observaţii expediere ·Nr. Borderou ·Nr. Poştă ·Acte restituite ·Indic. dos: - Indicativul dosarului (indicativul unitatii arhivistice conform nomenclatorului arhivistic), ·Autor - utilizatorul care a înregistrat documentul, ·Autor efectiv dacă documentul a fost creat de către un utilizator în numele altuia ·Inspector arondat - dacă în modulul de administrare este bifată opțiunea 35. Arondare inspectori dupa adresa de amplasament și dacă tip act/problema are marcat un tip de arondare (în administrare-tip act/problema), atunci se afișează inspectorul arondat străzii din adresa de amplasament. Dacă tipul de arondare este cu trimitere, atunci se afișează și (trimitere). ·Observaţii - Exista posibilitatea de a şterge observaţiile de către userul la care se află documentul doar dacă el este autorul observației. Se pot adăuga observații doar dacă documentul este în operare sau este operat parțial sau este de expediat de către utilizatorul curent. Dacă în modulul de administrare este pusă bifa 51. Adauga observatii la orice document orice utilizator poate adauga observatii pe orice document indiferent de starea lui. Administratorul poate adăuga observații pe orice document dacă nu lucrează în numele altui utilizator. ·bifa Nu se trimite in PET - apare dacă documentul este venit din PET. Dacă se bifează atunci observația nu se trimite în PET. ·SMS Observatie - apare la documente simple dacă în dbparan.ini este configurat server-ul de SMS. Se poate alege dintre mesajele predefinite în administrare. Mesajul ales poate fi modificat. Se poate trimite SMS solicitantului și după operarea documentului. SMS-ul se trimite instantaneu. Dacă în administrare la utilizatori-grupuri este bifată opțiunea 37 Modificarea trimiterii la semnat atunci apare butonul Solicitare completare acte. Cu clic pe el se solicită o confirmare și apoi se marchează utilizator, data și ora curentă. Apare în locul lui butonul Revenire completare acte. Cu clic pe el se solicită o confirmare și apoi se marchează utilizator, data și ora curentă. Aceste operațiuni se pot face o singură dată. După aceea se afișează doar utilizatorul, data și ora operațiunilor deja efectuate. Butonul Trimite la semnat prin care se marchează documentul ca fiind la semnat, data şi ora trimiterii. Data trimiterii la semnat va putea fi ştearsă de către un utilizator care are acest drept (administrare-utilizatori-grupuri); Dacă tip act/problema are în modulul administrare->tip act->modificare bifa "Se trimite SMS la operare:" pusă, atunci apare mesajul "Atentie, dupa operare se poate alege daca se trimite sau nu SMS solicitantului.". Se poate alege dintre mesajele predefinite în administrare. Mesajul ales poate fi modificat. SMS-ul se poate refuza în momentul operării. La operarea partială nu se trimite SMS. Butoanele de operare sunt: Observație: Dacă în modulul de administrare în configurări este bifată opţiunea □ Parţial - rezolvat parţial, permite expediere multiplă. Observaţie: dacă documentul este înregistrat din ePetitii şi în administrare este pusă bifa "53. Trimite raspuns doar de la ultimul utilizator care opereaza o cerere din ePetitii" atunci se va trimite email doar de la utilizatorul care a operat ultimul documentul, şi doar raspunsul lui în cazul în care documentul a fost trimis la mai multe persoane. Notă*: dacă nu este pusa bifa funcţionează la fel ca înainte, şi anume se trimite email de la ultimul utilizator care a operat documentul cu toate raspunsurile concatenate. Butoanele de sub titlu: ·Circulaţia - buton care permite vizualizarea datelor cu privire la circulaţia documentului, astfel: oNr. -număr curent, Data Venire - data sosirii la Nivel Sursă; oNivel Sursa - utilizatorul/departamentul unde a sosit documentul; oData Plecare - data plecării de la Nivel Sursa; oNivel Destinaţie - utilizatorul/departamentul unde a plecat documentul la Data Plecare oStare - starea documentului relativ la Nivelul Sursă, ·Conexe - buton care permite vizualizarea datelor cu privire la documentele conexe și adăugarea de numere conexe la documentele care sunt în operare la utilizatorul logat: Conex/an - adăgarea se face ca și la Adauga document. o oDeschide - Cu clic se deschide pagina cu detaliile documentului. oNr. - numărul de înregistrare al documentului conex; oData - data înregistrării documentului conex; oNr/Data - numărul şi data externă; oSolicitant - numele persoanei sau firmei; oAdresa - adresa persoanei sau firmei care a depus documentul; oCuprins - cuprinsul documentului; oTermen de rezolvare; oMod de rezolvare; oTip act/Problema - tipul documentului ·Fişiere ataşate - afişează lista fișierelor atașate si scanate la document. oNr. - numărul de ordine. oNume fisier - oVersiune - apar versiunile (v.n) fișierului, dacă acesta a fost atașat de mai multe ori sau semnat. oContine - oNr file (apare doar la scanate) - numărul de pagini ale documentului scanat. oActiuni - butoanele Semnaturi valide și Semneaza apar doar dacă bifa "15. Modulul semnatura electronica legat de CID" este pusă și fișierele atașate au extensia corectă (.pdf). Butonul Semneaza este activ doar dacă: Observație: Dacă utilizatorul nu are generat un certificat și bifa 15. Modulul semnatura electronica legat de CID" este pusă atunci utilizatorul poate doar să vadă semnăturile valide de pe fișier. Observație: Fișierele de tip .docx atașate la un document, nu se deschid în IE8 - ele se văd ca și zip și la open apare o lista de directoare și fișiere. ·Modifica - butonul permite accesul la pagina de modificare document; ·Scanează - se deschide o pagină cu două butoane care permit utilizatorului să scaneze unul sau mai multe documente, în funcţie de butonul ales. Numărul total de fişiere scanate va apărea sub butoane. Opţiunea scanare se poate activa sau dezactiva din modulul de administrare 14. Scanare acte direct din aplicatie. Dacă scanerul permite scanarea față/verso atunci se poate bifa opțiunea aflată sub butonul scanează mai multe pagini. ·Ataşează - butonul permite accesul la pagina de Ataşare fişiere la documentul selectat. Fişierele atașate pot fi şterse de utilizatorul care le atașează cu clic pe ·Bon - buton care deschide o nouă pagină de unde se poate lista bonul documentului respectiv. Bonul este o lista care se înmânează solicitantului şi conţine informaţii de identificare a documentului (nr. înregistrare, data înregistrării, cuprins, solicitant, termen de rezolvare, precum şi programul de lucru cu publicul. oaaaa - anul în care s-a înregistrat documentul; oxxxx - ultimele 4 cifre din cf-ul primăriei În cazul în care CUI-ul nu este completat atunci în loc de codul de bare se va afișa un mesaj. ooooo... - id-ul documentului. ·Cod de bare - apare dacă este pusa bifa 9.Cod de bare din administrare->configurari comune. La clic pe buton apare o pagină cu codul de bare al documentului. ·Trimite - (lipseşte dacă documentul este deja expediat) opţiune folosită pentru trimiterea documentul către un departament sau utilizator; ·Trimite la mai mulţi - (lipseşte dacă documentul este deja expediat)- opţiune folosită pentru trimiterea documentul la mai multe persoane în acelaşi timp. ·Termen impus - butonul permite accesul la pagina de modificare a termenului impus pentru rezolvarea documentului. ·Indic. dosar - Indicativul dosarului (indicativul unitatii arhivistice conform nomenclatorului arhivistic) - butonul permite completarea celor trei câmpuri ale indicativului dosar, clic pe Salvează. Revenirea se face cu clic pe Deschide. ·Notã internă - Acest buton apare doar la utilizatorii care au bifat în modulul de administrare la utilizatori-grupuri dreptul "Acces la Nota Internă" . odepartament - se alege din lista departamentul la care se trimite nota osau completează manual outilizator - se alege din lista utilizatorul la care se trimite nota osau completează manual oNr. pagini - al documentului.
·Către: departamentul ales. ·În atenţia: utilizatorul ales. ·Referitor la: petiţie/cerere informaţii publice - text standard nemodificabil. ·Data: data în care se face nota internã. ·De la: utilizatorul curent sau în numele căruia se lucrează. ·Departament: departamentul utilizatorului curent; ·Nr. înreg: numărul documentului curent. ·Nr. pagini: numărul de file al documentului. ·Cuprins cerere - la sfârşitul notei, cuprinsul aşa cum este pe document. ·Observatii cerere - apare dacă s-a listat Nota interna cu clic pe Listare observatii. Numele, adresa si adresa de email ale persoanei sau firmei, care a solicitat informaţiile publice cât şi termenul de rezolvare se completează pe nota internă din informaţiile înregistrate în documentul înregistrat. ·Inregistreaza in CID privat - Butonul nu apare dacă a fost deja trimis documentul in CID privat. ·Linkul catre cid privat este eronat - se setează în CID public în ..\class\dbparam.ini de forma $link_cid2 = "..\cid"; ·Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host - verificaţi în ..\class\dbparam.ini $mysql_host2 ·eroare interna - verificaţi în ..\class\dbparam.ini $mysql_user2 ·Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user - verificaţi în ..\class\dbparam.ini $mysql_pass2 ·eroare interna - verificaţi în ..\class\dbparam.ini $mysql_db2 ·Nu este setata in cid privat nici o problema pentru inregistrare documente. - se setează în CID privat în modulul de administrare-problema/tipact pentru oficiu interne bifa 'Din CID public' pentru un singur document. ·Nu este setata in cid privat corespondenta intre useri pentru userul curent. - se setează în BD CID privat tabela a_utilizatori câmpul id_cid_public cu valoarea id utilizator curent din CID public. Dacă nu există erori atunci se afişează mesajul de confirmare: Documentul a fost inregistrat in cid privat.
|